כך הצליח לקוח משרדנו למחוק חובות של 450,000 ש"ח

הליכי חדלות פירעון כאמור נועדו לצורך הסדרת חובות לחייבים אשר נקלעו לתאונה כלכלית, ולא חשובה הסיבה כל עוד מדובר בהסתבכות תמת לב לדוגמא: יוקר מחייה, קריסה עסקית, ירידה בפוטנציאל השתכרות וכו'. ניהול הליכי חדלות פירעון כאמור דורש ידע ומקצועיות רבה ובעיקר זיהוי כשלים ומחדלים עוד בטרם כניסה להליך.
השבוע הגיע לסיומו תיק מאוד מורכב וחשוב אשר נוהל במשרדי ובו נתבקשתי לייצג חייב ניצול שואה אשר מתקרב לגיל 90 . מסכת חייו ארוכה ומצערת ומנגד מעוררת השראה על אדם אשר כל שבריר ורגע בחייו מהווה השראה גדולה, הלקוח שטח בפניי את הסיבות אשר הובילו אותו להגיע ולהתדפק על דלתות משרדי. למעשה הסתבכותו הכלכלית הייתה כה קשה ובמהלך השנים הארוכות שבהם ניהל עסקים נגרמו לו אבדות כלכליות קשות מאוד שבין היתר הובילו למכירת דירות מגוריו, מכירת בית העסק, צבירת חובות עתק ורדיפה מנושים רבים.
הקש ששבר את גב הגמל היה משבר הקורונה והוא המיט עליו את האסון הכלכלי וחתם את גורלו הסופי לחיים כלכליים קשים וללא שום תקווה ואופק להשתקם. מדובר באדם אשר בגילו הרם נעדר פוטנציאל השתכרות באופן קליל והכנסותיו הינם מקצבאות ממשלתיות דלוחות מאוד. במסגרת פגישת הייעוץ הלקוח קיבל מתווה טיפולי משפטי מדויק אשר מראש צפה כל התרחשות שיכולה להתעורר, מהם החולשות ומהם החוזקות שלו בתיק ויצאנו לדרך אופטימיים ומלאי תקווה להוציא את הצדק לאור.
במסגרת בקשה שהוגשה לממונה למתן צו פתיחת הליכים כנגדו ניתן צו פתיחת הליכים בעניינו כאשר התשלום הוא 0 שקלים, בוטלו לו כל העיקולים וההגבלות. 
במשך התקופה ממועד מתן הצו בעניינו עד למועד הדיון שנקבע שנמשכה כשנה, האתגרים היו קשים מאוד, לאו דווקא מהפן המשפטי אלא ביותר מהפן המנטלי, ההתרסקויות הנפשיות , החששות והפחדים, המשימות הבלתי פוסקות של בעלי התפקיד, חקירות העומק והחדירה לפרטיות , בנוגע לאיתור ירושות, וחקירות ארוכות בדבר נכסים היו קשות בעבורו והעלו בו זיכרונות לא נעימים.
חלפה לה שנה ומועד הדיון בעניינו הגיע !
ברוח קרבית התדפקתי לפתחו של בית המשפט ובשצף קצף של טענות ובעוז מול בעלי התפקיד ומול בית המשפט סרקתי את מסכת חייו של האדם המופלא הזה ואת כל סיפור הסתבכותו, משם המשכתי לטעון טענות לגופו של עניין בנוגע לפסיקה והחוק מתוך חתירה למתן הפטר לטובת מרשי. בסוף דבריי גם טענתי "שאת החוב שלו הוא כבר שילם לחברה בעבר ובזכות אנשים כאלו עצם קימונו תלוי"
פסק הדין ניתן ובית המשפט הורה להפטירו לאלתר מכלל חובותיו ולתת לו צוהר חדש לחיים נטולים מחובות.
זהו מקרה אחד מתוך עשרות מקרים אשר מטופלים במשרדי ומשקפים כיצד ייצוג מקצועי ונכון יוביל גם לתוצאה המתבקשת.
 

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *